Wie zorgt er voor je ogen?

CVI-SEC-Procornea-Aqua.jpg

Kijk Verder

Een gedragsveranderingscampagne om bijziendheid bij kinderen te bestrijden.

De ogen van kinderen gaan de laatste jaren steeds vroeger en sneller achteruit: meer op schermen kijken en juist veel minder buiten zijn, veroorzaakt bijziendheid. En vroeg bijziend zijn betekent later meer risico lopen op slechtziendheid. ‘Kijk Verder’ riepen we dus: tegen opticiens en ouders, en zeker ook tegen kinderen zelf. Nú een oogcheck doen tijdens de OogCheckWeken en bijziendheid remmen. Zodat kinderen hun dierbare ogen later ook nog kunnen gebruiken.

Bioscoopcommercial

 

Campagne kick-off (internationaal)

Kijk Verder

Begonnen bij de opticien, in- en near-store. Om vervolgens het publiek op te zoeken via bioscoop, radio en online. En de kids op TikTok.

 

Like, tag, YouTube, game, Snapchat, app, klik, TikTok, vlog, shop, swipe, stuur, chat… en check!

 
 
Vorige
Vorige

Mamavragen

Volgende
Volgende

Mensen met hartfalen opsporen