AIR-MILES_LOGO-2016_RGB.jpg
 

Air Miles reddingsactie

Honderdduizenden mensen sparen Air Miles. Maar waarvoor? Na vijf jaar vervallen je Air Miles, maar het gros van de spaarders leek niet bezig te zijn met dit naderende verlies. Zonde! Volgens Air Miles is het sparen én genieten, dus moesten we die boodschap tussen de oren krijgen. En trokken we aan de bel: Nederland verliest tonnen aan Air Miles die ze ook kunnen uitgeven aan weekendjes weg, cadeaus of als donatie voor een goed doel.

Airmiles_VVP_Case_beeld.jpg

Met een duidelijk houdbaarheidssignaal

- de T.H.T. sticker - maakten we de boodschap in één oogopslag helder.

Op DM’s, in eDM’s, op sociale media, in kranten en online. Overal kwam het oranje signaal terug.

 
 

11 miljard Air Miles gered

Een succes. Via regionale en landelijke pers, gepersonaliseerde mailings, banners, social advertenties trommelden we genoeg mensen op om ruimschoots boven het beoogde aantal ingewisselde Air Miles te komen.

 
Vorige
Vorige

Fondsen werven voor KWF

Volgende
Volgende

Cybersave Yourself